13 Aralık 2011 Salı

Bella Gloria Deniz Yıldızı Küpe Hediye Çekilişi

Küpe ile biraz geç tanıştım. Ailem ben küçükken kulaklarımı deldirmediği için üniversiteye giderken ben bilerek ve isteyerek gidip eczanede kendim deldirmiştim. Küçükken hep küpe takanlara özendiğim için kulaklarımı deldirdiğim günden beri  hiç küpesiz dışarıya çıkmadım. Bence küpe kadınlar için en güzel aksesuar. Alışverişe çıktığımda en az bir küpe almadan eve dönmem. Özellikle ablamın doğumgünümde hediye ettiği gümüş küpelerimi çok seviyorum. Mavi boncuklu ucunda yaprakları olan çok sevimli bir küpe.
Küpe takmaya başladıktan sonra arkadaşlarımdan görüp küpe yapmaya bile başlamıştım. Aksesuarcıya gidip çeşitli renklerde boncuklar, teller, klipsler alıp akşam eve gelip onlarla uğraşmak çok keyifli oluyordu. Hem kendi zevkime uygun küpeler yapmış oluyor hem de tasarruf ediyordum. Hatta yaptıkları küpeleri satıp para kazanan arkadaşlarım bile vardı. Ama ben sadece kendim için küpe tasarlıyordum. Bir süre sonra bundan sıkıldım, daha şık küpeler hoşuma gitmeye başladı. O kadar güzel küpe modelleri var ki. Altın küpeler ve pırlanta küpeler için küpe fiyatları biraz pahalı olsa da en azından özel günlerinde kullanmak için her kadın mutlaka sahip olmalı.

Şimdi size tanıtacağım Bella Gloria küpeleri de gerçekten çok şık ve zarif. Bella Gloria’nın koleksiyonuna göz attğınızda hepsine sahip olmak istiyorsunuz.



İşte şimdi size bir fırsat. Bella Gloria ile düzenlediğimiz kampanya sayesinde siz de Bella Gloria’dan çok şık bir küpeye sahip olabilirsiniz. Hediyemiz Bella Gloria’dan özel tasarım bir gümüş küpe. Tam 5 katılımcı bu çok şık küpeye sahip olma şansını elde edecek.

Bunun için yapmanız gerekenler şöyle:
http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2011/11/24/bella-gloria-kupe-hediye-cekilisi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder